Hitta på lättläst
Leta
Här kan du leta efter saker som står på lättläst.
Skriv in ett ord i rutan uppe till höger på den här sidan.
Klicka sedan där det står Sök.
Svaren kommer längst ner på den här sidan.
Stava
Vet du inte hur ordet stavas?
Då kan du skriva början på ordet och sedan tecknet *.
Till exempel kan du skriva barn*.
Då kommer alla ord som börjar med barn fram.
Hitta på andra sätt
Du kan hitta saker på lättläst på andra sätt också.
Klicka på orden till vänster på den här sidan.