Älmhults kommuns besökarfilm är nominerad till Svenska Publishingpriset 2019

Bravissimo Agency och Älmhults kommun lanserade filmen tillsammans 2018. Den 5 november offentliggörs vinnarna av Publishingpriset på Berns i Stockholm.

- Kul att vår film som marknadsför Älmhult som besöksmål lyfts fram på nationell nivå. Vi vill återigen tacka Christian med kollegor på Bravissimo Agency för ett mycket gott samarbete, säger Johan Söderlund, destinationsutvecklare på Älmhults kommun.

Övriga nominerade är bland andra Grythyttan och Halloween på Liseberg.
Se alla filmer och läs mer här.länk till annan webbplats

Om Publishingpriset

  • En årlig pristävling som går ut på att en oberoende jury bedömer filmer, webbplatser och trycksaker.
  • Syftet är att främja redaktionell kommunikation och marknadskommunikation.
  • Priset är fristående från branschens organisationer och finansieras genom deltagaravgifter.
Nyhet
Publicerad:

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att surfa vidare accepterar du dessa cookies.