Talande Webb

Talande Webb

Talande Webb hjälper till att läsa text.
Talande Webb gör att du kan lyssna på det som står på sidan.
Talande Webb är gratis.

För att använda Talande Webb
måste du ladda ner Talande Webb-programmet.
Det tar bara några minuter.
Klicka på bilden här nedanför för att ladda ner programmet.

Ladda ned Talande Webb

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att surfa vidare accepterar du dessa cookies.