Information auf Deutsch
Information in English
Till Älmhults kommuns startsida
Överraskande Älmhult - internationellt & nära

I vänsterspalten visas en meny och kontaktuppgifter

Val 2010

Den 19 september i år är det val till riksdagen.
På samma gång är det val till kommun och landsting.

Valmyndigheten har hand om valet.
Lättläst information från Valmyndigheten.länk till annan webbplats

Det finns en webbplats som heter Alla Väljare.
Alla Väljare har information om valet på lättläst svenska.
Information om valet på webbplatsen Alla Väljarelänk till annan webbplats.

Om du får rösta i valet kan du göra det den 19 september.
Du kan också rösta innan valet.
Det kallas förtidsröstning.
Älmhults kommun hjälper till med förtidsröstning.